פודקאסט עם פופקורן | ליאור פרנקל
קצת על ליאור פרנקל -
עורך ומגיש את "פודקאסט עם פופקורן" , יזם, יועץ עסקי, מדריך קריירה, ואחד מהאנשים המשפיעים בימינו בתחום הדרכה הטכנולוגית. בהווה, ליאור שותף בבית הספר לעולם החדש – Jolt, ומכהן בתור ה – CPO.
בין היתר ליאור מעביר הרצאות בנושא, בארץ ובחו"ל (TEDx, H-Farm, WebSummit, Junction, ועוד),
וכתב רב מכר בשם "אני רוצה הכל", אשר יצא בהוצאה לאור פרטית, וכרגע נמכר כעותק דיגיטלי באתר של ליאור.
בעברו, לפני שהצטרף ל – Jolt, ליאור ייסד והיה מנכ"ל בבית הספר דיגיטאלי לעצמאיים בתחום הקריאייטיב – "nuSchool", בו ניהל, הדריך, והיה למנטור של עשרות אלפי תלמידים מרחבי העולם ומהארץ כמובן.
קצת על "פודקאסט עם פופקורן" -
בפודקאסט, ליאור פרנקל, מראיין בכל פרק אנשים מעניינים ומיוחדים, אשר מתחזקים בהצלחה קריירות מיוחדות ומשולבות. לדוגמא – ליאור מנסה להפיק וללמוד כמה שיותר מידע מכל ראיון עם כל אורח, להשראה וידע. בכל פרק תישאל שאלה מהותית אשר תוביל ותמקד את הראיון.
האזנה נעימה!
![פופקורן – פודקאסט מאת ליאור פרנקל](https://pbcdn1.podbean.com/imglogo/image-logo/13368673/popcorn_podcast_logo_e2tkws.jpg)
שיחות עומק שעוזרות להבין את העולם החדש שאנחנו חיים בו, להסתגל אליו, ולנצל את ההזדמנויות החדשות שהוא מביא. אנחנו מדברים על החידושים בתחום הקריירה, הכלכלה, הפסיכולוגיה, המדע.
**
פודקאסט שעוזר לכל מי שרוצה לבנות לעצמו קריירה משמעותית, או לנהל, או לפתוח עסק, סטארטאפ, פרויקט צד, או להיות עצמאי.ת – וללמוד מכל אלו שכבר עשו את זה
**
ע״פ אתר ליסטןנוטס.קום, פופקורן נמצא באחוז העליון של הפודקאסטים בעולם מבחינת מספר השמעות והורדות.
**
לא מכירים את פופקורן? הנה הקטלוג מסודר על פי נושאים
https://bit.ly/popcorn-start
**
ליאור פרנקל הוא יזם בתחום החינוך והקריירה, כתב חמישה ספרים (עברית ואנגלית), בעל פלטפורמת התוכן ״העולם החדש״, ואב מאוהב לנור
איך עושים פרסומות מעניינות למוצרים משעממים? למה הדבר הכי חשוב בשיווק זה להבין בני אנוש? מה הופך קופי לטוב? מהי דחיינות יצירתית? ולמה חשוב שמותגים יבינו מי ״האויב״ שלהם?
בעידן בו אנחנו רווים בתכנים ובפרסומות, ונדמה שכולם נהיו מותגים שמנסים למשוך את תשומת ליבנו, חשבתי שיהיה מעניין לשמוע ממישהו שהמקצוע שלו הוא ממש זה – למשוך תשומת לב, בעזרת קריאייטיב.
שלמה הוא קופירייטר שכבר הספיק לעשות קריאטייב למותגים כמו סימנס, בורגר קינג, ומישלן – והוא רק בן 28. כשעבד בקרן ההון סיכון גראונד אפ, עזר לעשרות סטארטאפים להפוך את התוכן והפרסומות שלהם ליצירתיות יותר. הוא סיפר על תהליך הקריאייטיב שלו ושיתף בטיפים ותרגילים פרקטיים לניסוח מסרים ופיתוח רעיונות יצירתיים.
![לעשות פרסומות כיפיות למוצרים משעממים | הוא הופך מותגים ליצירתיים | מאחורי הקלעים של קופירייטרינג | פופקורן 353](https://pbcdn1.podbean.com/imglogo/ep-logo/pbblog13368673/353_-_7geg0.png)