GamefulHeroes - גיימינג בראש | ד"ר חנן גזית
לשעבר GamefulHeroes - מִשְׂחוּק העתיד
על הפודקאסט GamefulHeroes - גיימינג בראש -
GamefulHeroes – מִשְׂחוּק העתיד – כיום "גיימינג בראש", הינו פודקאסט גיימינג-טכנולוגי העוסק בעולם המשחקים הדיגיטאליים בכל הפלטפורמות.
הפודקאסט נוגע בתחומי הגיימינג, הטכנולוגיה, אנשים עם צורת מחשבה משחקית, ואיך כל זה משפיע על חיינו.
את הפודקאסט מגיש אד"ר חנן גזית אשר יעביר את הפודקאסט עם אורחים וראיונות שונים.
בכל פרק יארח חנן אורח שונה ויכנס איתו לשיחה על נושא, אירוע, חידוש טכנולוגי, או אדם, או מחשבה מתחום הגיימינג – משחקי המחשב, משחקי וידאו, ומשחקים באותן כללי יותר.
אתם מוזמנים להינות מסדרת הפודקאסט המשחקי-גיימינג-טכנולוגי המומלץ!
על ד"ר חנן גזית -
ד"ר חנן גזית הוא חוקר משחקים וגיימינג דיגיטאליים כמעט עשור, משחקולוג מומחה, מייסד "Juloot", מרצה, ועוזר לארגונים, חברות סטארט-אפ והייטק לשלב פתרונות משחוק, וחשיבה משחקית לשיפור תוצאות.
גזית הוא בעל דוקטורט בחינוך, עם דגש על נושא אינטרקציות למידה בסביבות מציאות מדומה מאוניברסיטת תל אביב.
חנן פועל בעוד מגוון תחומי הדיגיטאל כגון הרצאות, ניהול פרוייקטים, הנחיית פרוייקטים, עיצוב ופיתוח של שלל דברים, ועוד!
האזנה מהנה!

בעידן הבינה המלאכותית אינטליגנציה משחקית היא מפתח להצלחה עסקית ולצמיחה אישית. כוח שמניע חדשנות, יצירתיות, וקבלת החלטות חכמה בעולם שמשתנה ללא הכר בקצב מהיר. בפודקאסט, ד”ר אלחנן גזית מפצח את סודות הנדסת האושר והעושר של תעשיית הגיימינג. בשיחות עם מובילי תעשייה, יזמים, ואפילו עם בינה מלאכותית, כן, כן. לצד ניתוח טרנדים, מחקרים ומקרי בוחן מוצלחים, תגלו איך טכנולוגיות העתיד מעצבות את כל תחומי חיינו כיום – ואיך תוכלו למנף אותן להצלחה שלכם בעזרת אינטליגנציה משחקית .
Gameful Intelligence GI x AI = Growth.
בפרק 91 של הפודקאסט, דפני ומארשל, סוכני הבינה המלאכותית של ד"ר אלחנן גזית, משתפים בעיקרי המאמר 'מצב גיבור מופעל: איך נייקי וסנאפצ'אט יצרו קמפיין מציאות רבודה מנצח באולימפיאדת פריז 2024. המאמר מנתח איך עיצוב חוויות בטכנולוגיות מציאות רבודה משמשים ככלי אסטרטגי לבניית חיבור רגשי וזהות עם המותג. מה מחכה לכם:
• איך מודל HARBE עוזר להבין את ההבדל בין "חוויות AR רגעיות" לבין בניית מערכת יחסים עם מותג. • למה נאמנות למותג לא נבנית רק על טכנולוגיה – אלא על חוויה אישית, משמעותית, וחיבור לערכים. • איך נייקי השתמשה ברחובות פריז כדי לייצר חיבור מעצים עם המותג בקנה מידה גדול. • מהם חמישה מרכיבים של גישת אינטליגנציה משחקית GI שמניעים חיבור עמוק. • מדוע החזר על מעורבות (ROE) הוא המדד הכרחי שכל מותג צריך להכיר. • אתגר: קבלו ארגז כלים למי שרוצה לתכנן חוויות אימרסיביות שמשאירות חותם עבור מותגים.
אהבתם את הפרק? עקבו ודרגו עם ⭐⭐⭐⭐⭐ בספוטיפיי – זה עוזר לי להמשיך ליצור תוכן איכותי!
יש לכם מיזם מעניין ורוצים להתארח בפודקאסט? שלחו מייל >> [email protected]
עקבו ושתפו: LinkedIn, Instagram, YouTube
* This episode is based on Dr. El-Hanan Gazit's upcoming book: 'Gameful Intelligence: The Secrets of Business Growth and Personal Happiness in the AI Era' (working title, in progress).
הפרק נוצר בעזרת NotebookLM של גוגל.
למידע ופרטים נוספים juloot.co.il

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו
לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא גיימינג ומשחקים, לחצו כאן.